sunnuntai 20. marraskuuta 2011

Rock iltaan valmistautumista ja vaatekriiseilyä

Olin perjantaina Apulannan keikalla. Täytyy todeta, että pojat vetivät kyllä tähän astisista keikoista parhaimman setin, missä itse olen ollut läsnä. Erityisesti plussaa saivat siitä, että soittivat aika paljon myös sitä vanhaa tuotantoa, josta itse pidän henkilökohtaisesti enemmän kuin tästä uudemmasta.

Kriiseilin vielä muutama tunti ennen kaikkaa, että mitä pistän päälle?! (Perinteisesti.) Mulla on käynyt vaatekaapissa aikamoinen kato yläosien kanssa. Onhan noita puseroita, mutta tuntuu, että kaikki on jotenkin niin nuhjuisia ja kulahtaneita, ettei paljoa houkuta laittaa moisia päälle. Pyykissäkin oli jokunen..

Marssin sitten pika pikaa H&M:n ja löysin kuin löysinkin iltaan sopivan asukokonaisuuden lopulta. Hih! :)

Ostin tämän ohuen pitkänmallisen neuleen.

Ja nyt mietin, että pitäiskö huomenna käydä ostamassa
samainen neule myös ruskeana? Hhmm.

Ostin neuleen alle tällaisen perinteisen, mustan topin. 


Ja ettei mennyt ihan mustaksi kokonaisuus, mun oli aivan pakko ostaa  tämä
suloinen bling bling- kukkaro. Aika rock, eikö?! 


Lisäksi mulla oli  yllä mustat farkut ja mustat saappaat sekä musta ns. kirjekuori-laukku. Tällä kertaa ei tullut otettua kuvaa kokonaisuudesta, mutta tässä hieman osviittaa siitä, kera parin kuvan.

2 kommenttia:

  1. aaaawww yeah onpa mahtava pikku laukku! mutta kui pieni se oikeen on?

    VastaaPoista
  2. Maukku: Todella pieni. Sisälle mahtui just ja just pankkikortti ja euroja. :) H&M:stä ja maksoi vajaa 3 euroa.

    VastaaPoista